Dumheter.

Så säger man om man är förälder ;"Vad är det för dumheter?!?"
Jag skulle behöva någon form av auktoritär människa här, jag behöver få skäll.

Jag har saker att göra. JÄTTEmycket saker att göra.  De allra flesta borde göras också. Helst förra veckan. Vad gör jag? Kollar på simpsons, dricker kaffe med grannen, drullar omkring, äter bilar (som för övrigt är till mina muffins som jag ska baka till morgondagens studiesession), kikar på personlighetsanalysen jag fick göra på jobbet här om dagen. Jag är en I-människa, nu vet du det. Kollar du upp vad det betyder och tycker att det finns alldeles för lite information är du antagligen en C-människa. Tomas är en C-människa. C och I är motsatspersonligheter - surprise. Jag skulle behöva vara lite C:ig idag, ingenting skulle vara mer fördelaktigt för mig. 

Valborgshelgen har passerat relativt obemärkt. Torsdagens valborgspubrunda märktes visserligen, det var i det stora hela kul. Fredagen var således dämpad belysning, film och massor med mat. Brasan syntes från fönstret, så inte behövde vi gå ut heller. Verrrry godd. Igår kravlade jag mig till Uppsala en runda för lite kvalitetstid med familjen. Bra helg!

Jag är glad. På ett lite schizofrent sätt. Men ändå glad. Och kär. Och vårkänslig.
Mer sol, mera kaffe, mera puss, mindre plugg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0