Distans

Jag är sämst på det där med att hålla distans. Vissa människor tar jag till mig i alldeles för hög grad, medan sådana som jag verkligen borde o-distansera mig till förblir distanserade. Jag är helt omdömeslös. Visserligen är de där som jag släpper nära sådana som egentligen inte är så intresserade av att vara där, så då slipper jag ju i alla fall. Listigt Charlotte. Varför är andra så himla duktiga på relationer? Varför är jag sämst? Jag borde träffa en relationscoach.

Kandidatuppsatsen.
Jag vill pussa på Tomas, inte skriva c(hit)-uppsats. Jag den hatar. Jag den hatar ur hjärtat mitt djupet. Men nu ska den skrivas! Eller så går jag och lägger mig istället. Ja, så gör jag.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0