Underbara fredag

Igen!

Ååååh, vad jag blir irriterad! Varför är människor så förbaskat komplicerade? Det där gamla hederliga trixet att kommunicera MED ORD, är det något som är helt förlegat? Är det bara jag som ligger efter i tiden och inte sysslar med telepati ännu? Just nu känner jag mig som den enklaste människan i världen (vilket givetvis är ett klockrent stolpskott och inte ens nästan sant), men i jämförelse - så ja!

Nåja. Folk. Vissa är längre kapitel, vissa kortare - men förbi dem bläddrar man alltid. Inte alla kanske, jag hoppas att vissa kapitel existerar parallellt med de andra kortare och stannar hela vägen. Men hur allt ordnade sig i slutändan får jag väl se när den tjocka tjejen (t)sjunger.

Nu-ska-jag-till-skooolan.
Happy fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0