Men det är väl klart jag har tid att blogga!

Trots att jag har tenta imorgon och kan ungefär... jaaa.. - Ingenting!
Men hey, vad gör det om hundra år?

Jaha, dagen har till största del tillbringats hos Caroline med nummeböckerna. Inte värst effektivt, mest bara chokladpudding, kaffe och mat. Jeeees, vad mätt jag är. Men det är jag tacksam över, har inte kommit mig för att handla ännu. Det blir liksom dåligt med mat utan en Tomas. Att laga mat åt sig själv är otroligt tråkigt, vilket alla med ensamhushåll säkerligen håller med om.  Hela dagen hos Carro och nu är jag precis hemkommen. Ska koka mig en kanna kaffe och sitta uppe tills poletten ramlat ned. Det kan ju ta sin lilla tid.

Jaja, bäst jag sätter igång.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0